- Регистрация
- 4 Май 2014
- Сообщения
- 116
- Реакции
- 120
- Баллы
- 28
- Возраст
- 31
- Ник
- _Κ_Υ_С_Ь_
- Класс
- Жрец, Бард, Вампир, Убийца, Жнец, Душегуб
Вообщем 1,2 босы проходятся легко,но далее мы встретились с 3 оооочень проблемным боссом.
немного погуглив наткнулся на это.
Эти "звери" проходят меньше чем за пол часа ласта в 1 пати.
Взято у Арканумов,перевод Gooogle)
спасибо им за это
Ни чего не правил, давайте вместе как нибудь уже пройдем этот дж.
Всем заранее спасибо
немного погуглив наткнулся на это.
Эти "звери" проходят меньше чем за пол часа ласта в 1 пати.
Взято у Арканумов,перевод Gooogle)
спасибо им за это
Ни чего не правил, давайте вместе как нибудь уже пройдем этот дж.
помогите с нормальным переводом плз ;)Есть несколько налетов на Illyfue, что полный Храм Disciples нормальном режиме каждую неделю. Я думаю, что каждый человек имеет свой собственный способ идти последнего босса.
Одна важная вещь, на мой взгляд, иметь достаточно хорошие и заживает. У нас есть 2 партии, сочиненные 1 священник + 1 свет барда + 1 ветер барда + 3 DD. В 3-й партии мы имеем 2 Prots + 3 маги + 1 священник. Мы обнаружили, что наилучшие настройки рейда, чтобы не умереть, когда туман начинает распространяться CUS Prots использовать каменистый, маги используют ледяной барьер (то есть 0 Компакт-диск с Троицы) и один ветер бард использует Tide для увеличения скорости лечите 'и эффекты.
Мы начинаем убивать босса с одним прот танкования, пока он не получает дебафф, что вы должны дать к другому, чтобы не умереть, наш Prot просто использует скалистый, когда дебафф подходит к концу, так что он не умирает и отрицательный эффект исчезает навсегда (также священник первобытные души работы). У босса 86% HP мы бежим обратно к стене (очень очень к стене) и вдруг сообщение "смотреть ваш шаг" появляются: вы должны быть на стене, если вы хотите, чтобы избежать этих мобов на нерест и убить всех.
С этого момента просто "хозяин-стена-хозяин": все идет к боссу, атаковать немного, и восходит к стене, босс сказал "смотреть ваш шаг", и когда он поднимает руки вверх, вы можете вернуться к боссу и начать все сначала снова стена-босс-стены-босс.
Домашние животные должны быть выключены, чтобы не называть мобов, когда "смотреть шаг". Если моб появляется ТОЛЬКО барда SLEEPS черни И НИКТО НАПАДЕНИЕ ИЛИ касаетесь ее: она исчезнет через некоторое время.
ВОГ: он всплывает, когда босс HP составляет 79,99%, 59,99%, 39,99%, 19,99%, 9,99% и делает sh1oads повреждения.
Главная проблема в том, когда у вас есть туман + исцелять дебафф, который затрагивает случайных людей возле босса. Лечение дебафф появляется каждые 2 "смотреть ваш шаг" сообщения Тхо так что мы просто перестают атаковать босса, когда его HP является 81,61,41,21,11 и мы переходим к стене в ожидании для излечивает дебафф (это занимает 1-2 минут). Сразу же после заживают Дебафф сообщение исчезает, и если хозяин поднял руки вверх, только свет и ветер барды идти к боссу, понизить л.с. достаточно, чтобы сделать туман икру и бежать обратно к стене, где все ждут. Супер IPER мега заживают момент во время тумана (прилив + ледяного барьера + скалистой) и сделано, вы можете начать стены-босс танец снова до следующего тумана.
Мы делаем это как это каждую неделю теперь никто не умирает, но, вероятно, существуют различные способы сделать это, которые работают тоже.
Вы просто должны собрать достаточное количество людей, которые не RAGE бросить курить после нескольких попыток. Потребовалось каждому много времени и смерти, чтобы найти лучший способ, чтобы закончить его.
Терпение + сотрудничество + большие заживает, и вы можете это сделать!
There are few raids on Illyfue that complete Temple of Disciples normal mode every week. I think everyone has its own way of going last boss.
One important thing in my opinion is to have enough and good heals. We have 2 parties composed by 1 priest + 1 light bard + 1 wind bard + 3 DD. In the 3rd party we have 2 prots + 3 mages + 1 priest. We found it the best raid setting to not die when the fog starts spreading cus prots use rocky, mages use ice barrier (that has 0 cd with Trinity) and one wind bard uses Tide to increase heals' cast speed and effects.
We start killing the boss with one prot tanking until he gets the debuff that you should give to another one to not die: our prot simply uses rocky when the debuff is about to end so he doesn't die and debuff is gone forever (also priest primal soul works). At boss' 86% HP we run back to wall (very very against the wall) and suddenly the "watch your step" message appear: you have to be at wall if you want to avoid those mobs to spawn and kill everyone.
From that point is just "boss-wall-boss": everyone goes to boss, attack a bit and goes back to wall, boss say "watch your step" and when it lifts his hands up you can go back to boss and start over again wall-boss-wall-boss.
Pets must be off to not call mobs when "watch your step". If mob appear ONLY A BARD SLEEPS THE MOB AND NOONE ATTACK OR TOUCH IT: it will disappear after a while.
FOG: it pops up when boss HP is 79,99%, 59,99%, 39,99%, 19,99%, 9,99% and does sh1oads of damage.
Main problem is when you have fog + heal debuff that affects random people near the boss. Heal debuff appears every 2 "watch your step" messages tho so we just stop attacking boss when his HP is 81,61,41,21,11 and we move to wall waiting for heal debuff (it takes 1-2 mins). Right after heal debuff message is gone and IF the boss lifted his hands up, only light and wind bards go to boss, lower the hp enough to make the fog spawn and run back to wall where everyone is waiting. Super iper mega heal moment during fog (tide+ice barrier+rocky) and done, you can start the wall-boss dance again until next fog.
We are doing it like this every week now with no one dying but probably there are different ways of doing it that work too.
You just have to gather enough people that don't rage quit after a couple of tries. It took everyone a lot of time and deaths to find the best way to finish it.
Patience + cooperation + great heals and you can do it!
One important thing in my opinion is to have enough and good heals. We have 2 parties composed by 1 priest + 1 light bard + 1 wind bard + 3 DD. In the 3rd party we have 2 prots + 3 mages + 1 priest. We found it the best raid setting to not die when the fog starts spreading cus prots use rocky, mages use ice barrier (that has 0 cd with Trinity) and one wind bard uses Tide to increase heals' cast speed and effects.
We start killing the boss with one prot tanking until he gets the debuff that you should give to another one to not die: our prot simply uses rocky when the debuff is about to end so he doesn't die and debuff is gone forever (also priest primal soul works). At boss' 86% HP we run back to wall (very very against the wall) and suddenly the "watch your step" message appear: you have to be at wall if you want to avoid those mobs to spawn and kill everyone.
From that point is just "boss-wall-boss": everyone goes to boss, attack a bit and goes back to wall, boss say "watch your step" and when it lifts his hands up you can go back to boss and start over again wall-boss-wall-boss.
Pets must be off to not call mobs when "watch your step". If mob appear ONLY A BARD SLEEPS THE MOB AND NOONE ATTACK OR TOUCH IT: it will disappear after a while.
FOG: it pops up when boss HP is 79,99%, 59,99%, 39,99%, 19,99%, 9,99% and does sh1oads of damage.
Main problem is when you have fog + heal debuff that affects random people near the boss. Heal debuff appears every 2 "watch your step" messages tho so we just stop attacking boss when his HP is 81,61,41,21,11 and we move to wall waiting for heal debuff (it takes 1-2 mins). Right after heal debuff message is gone and IF the boss lifted his hands up, only light and wind bards go to boss, lower the hp enough to make the fog spawn and run back to wall where everyone is waiting. Super iper mega heal moment during fog (tide+ice barrier+rocky) and done, you can start the wall-boss dance again until next fog.
We are doing it like this every week now with no one dying but probably there are different ways of doing it that work too.
You just have to gather enough people that don't rage quit after a couple of tries. It took everyone a lot of time and deaths to find the best way to finish it.
Patience + cooperation + great heals and you can do it!
Всем заранее спасибо